Lucka 14 och stormen Ivar

Äntligen är det dags för lucka fjorton. Luckan jag fått äran att öppna. Och så blir det som så. Att stormen Ivar tar både strömmen och uppkopplingen. Ja mottagningen finns liksom inte ens i vanliga fall här uppe hos mor och far. Så nu har jag tagit bilen upp på toppen av högsta berget i byn. Och efter många om och men fick jag ladda upp bilderna som jag tagit på dataskärmen. Det är liksom allt jag kan prestera idag. Jag får byta ut bilderna när uppkoppling finns. Men jag tänker att ni nog har förståelse. Och jag hoppas ni kan njuta av bilderna i alla fall. Lite julklappsinspiration för den som fortfarande letar. För det är så himla fint. Att allt på bilderna är fyndat på loppis.

Ha en riktigt fin Lördag!

 

Julkalender, Retrokalander, Loppisfynd, Vintage, Retro, Loppistan

Julkalender, Retrokalander, Loppisfynd, Vintage, Retro, Loppistan

Julkalender, Retrokalander, Loppisfynd, Vintage, Retro, Loppistan

3 reaktioner på ”Lucka 14 och stormen Ivar

  1. Pingback: Julstämning i blombordet! | Tant Emmas bravader

Lämna en kommentar